Pásová drátová pila-automatické bezdrátové dálkové ovládání DH12S-LD

Domov|Průmyslové dálkové ovládání|Pásová drátová pila-automatické bezdrátové dálkové ovládání DH12S-LD

Pásová drátová pila automatické řezání bezdrátové dálkové ovládání

• Stabilní výkon produktu
  • Přenosová vzdálenost 200 metrů
  • Snadné ovládání

Popis

Modelka:DH12S-LD Adaptační zařízení:Pásová drátová pila

Poznámka:Můžete si vybrat jednu ze tří antén,Standardní standardní přísavná anténa

Velká rychlost motoru:S1:0-50
malá rychlost motoru:S2:0-50
Omezení maximální rychlosti automatického řezání malého motoru:F:0-30(parametry nastavitelné)
Automatické řezání maximálního proudu:Ic:0-35(parametry nastavitelné)
Hodnota korekce přímky:Df:-99-99(1 jednotka je asi 0,02 V)

nízký tlak:Baterie dálkového ovladače je příliš slabá,Vyměňte baterii

Vypadlá síť:Přerušení bezdrátového signálu,Zkontrolujte napájení přijímače,Cyklus napájení,Dálkové ovládání se restartuje

1、Zapnutí dálkového ovládání

Přijímač zapnutý,Kontrolka RF-LED na přijímači začne blikat;Vložte dvě baterie AA do dálkového ovladače,Zapněte hlavní vypínač,Displej zobrazuje otáčky motoru,Označuje úspěšné spuštění。

2、Velký motor a regulace otáček
Otočte přepínačem "Vpřed/vzad" do polohy vpřed,Velký motor přijímače se pro otevření otáčí dopředu,Displej ukazuje rotaci vpřed
Otočte přepínačem "vpřed/vzad" do polohy vzad,Velký motor přijímače se otočí a otevře,Displej ukazuje obráceně

Otočte knoflíkem "Velká úprava rychlosti motoru".,Výstupní napětí velké regulace rychlosti motoru přijímače lze nastavit od 0-10V;

3、Malý motor a regulace otáček

Posuňte přepínač "vpřed/vzad" do polohy vpřed,Levé kolo přijímače vpřed a pravé kolo vpřed otevřené,Displej ukazuje dopředu

Přesuňte přepínač "Vpřed/Zpět" do polohy Zpět,Levé kolo přijímače zpět a pravé kolo zpět,Na displeji se zobrazí zpět
V manuálním režimu:Otočte knoflíkem "Small Motor Speed ​​Adjustment".,Současně nastavte výstupní napětí otáček levého a pravého kola přijímače na 0-10V.;

4、Zahněte doleva a doprava

Otočte přepínačem "Doleva/Doprava" doleva,Pravé kolo přijímače vpřed se otevírá,Displej ukazuje odbočit doleva

Otočením přepínače "doleva/doprava" odbočíte doprava,Levé kolo přijímače dopředu pro otevření,Displej ukazuje odbočit vpravo
5、otočit na místě
V manuálním režimu:
Odbočit vlevo:Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Otočte přepínačem "Doleva/Doprava" doleva,Levé kolo přijímače vzad a pravé kolo vpřed jsou zapnuté,Začněte odbočovat doleva;

Odbočit vpravo:Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Otočením přepínače "doleva/doprava" odbočíte doprava,Levé kolo přijímače vpřed a pravé kolo vzad jsou zapnuté,Začněte odbočovat doprava;

6、Malé nastavení omezení rychlosti motoru

V automatickém režimu:Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Otáčením "Nastavení rychlosti malého motoru" nastavte maximální rychlost malého motoru během automatického řezání.;

7、automatické řezání
První krok,Nastartujte velký motor;
Krok 2,Přepněte přepínač režimu na "Auto";
třetí krok,Spusťte malý motor,Na obrazovce se zobrazí zadání „Automatické řezání“,Označuje, že vstoupil do režimu automatického řezání;

8、Korekce přímky
Když se levý a pravý motor chůze pohybují dopředu a dozadu,Objevuje se nekonzistence v levé a pravé rychlosti,Odchylka v přímé chůzi,Můžete použít funkci lineární korekce dálkového ovladače,Jemně dolaďte otáčky levého a pravého kola;
Princip opravy:Prostřednictvím korekční funkce,Jemně dolaďte rychlost levého kola,abyste dosáhli stejné rychlosti jako pravé kolo,Dosáhněte synchronizace rychlosti levého a pravého kola,Odstraňte posun;
Způsob korekční operace:v manuálním režimu,Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Otočte "Malé nastavení rychlosti motoru";
otáčení ve směru hodinových ručiček,Zvyšte napětí otáček levého kola,Hodnota korekce zobrazení se zvyšuje;
Otáčení proti směru hodinových ručiček,Snižte napětí otáček levého kola,Hodnota korekce zobrazení se sníží;

Rozsah korekce:Korekční hodnota -90 až 90;1Korekční napětí korekční jednotky je asi 0,02V;

9、Nabídka parametrů (uživatelům je zakázáno ji bez povolení upravovat)
Některé funkce dálkového ovladače lze nastavit pomocí parametrů,v manuálním režimu,Když jsou malé otáčky motoru S2 10,
Otočte spínač vpřed/vzad 3x za sebou nahoru a dolů,Poté jej 3x za sebou zatlačte dolů,Vstupte do nabídky parametrů;
Opusťte menu parametrů:Vyberte uložit nebo neuložit,Poté stisknutím tlačítka aktivace potvrďte ukončení;
Maximální proud:Pracovní jmenovitý proud řezacího motoru,Řezný proud je 80 % tohoto proudu;
Parametry regulace rychlosti:Automatické parametry řízení řezání,Výchozí 800,Úprava zakázána;
Parametry zpomalení:Automatické parametry řízení řezání,Když hodnota změny řezného proudu překročí tuto hodnotu,Začněte zpomalovat
Zrychlení a1: Automatické parametry řízení řezání,Když je řezný proud nižší než nastavený řezací proud,rychlost zrychlení;
Zpomalení a2: Automatické parametry řízení řezání,Když je řezný proud vyšší než nastavený řezací proud,Jak rychle zpomalit;
Automatické zatažení nože:neplatný;
Spusťte samozamykání:0,Není samosvorný;1,Samozamykání Pro aktivaci stiskněte tlačítko aktivace + vpřed a vzad.,a samosvorné;
maximální chůze:Maximální otáčky malého motoru;
Řezný proud:Nastavte maximální proud hlavního motoru pro automatické řezání,Zpětnovazební proud překračuje tuto hodnotu,Začněte zpomalovat;
Výchozí rychlostní limit:v době spuštění,Výchozí maximální rychlost pro rychlost automatického řezání;
automatický režim:0,Automatický spínač pro automatické ovládání;1,Automatický spínač ovládá automatický výstupní bod IO;
posun rychlostního limitu:Během automatického řezání,Maximální rychlost malého motoru;
Maximální hostitel:Velká maximální rychlost motoru.

Pracovní výkon přijímače DC24V/1A (nezávislé napájení)
Zatížení výstupního bodu přijímače AC0-250V/3A DC0-30V/5A
Výstupní napětí regulace rychlosti přijímače
DC0-10V

Maximální počet os 5osa
Materiál břišní svaly、PC、Slitinové materiály

Recenze

Zatím nejsou k dispozici žádné recenze.

Buďte první, kdo napíše recenzi “Pásová drátová pila-automatické bezdrátové dálkové ovládání DH12S-LD”

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

Vítejte v Xinshen Technology

Core Synthesis Technology je společnost zabývající se výzkumem a vývojem、vyrobit、Prodej jako high-tech podnik,Zaměřte se na bezdrátový přenos dat a výzkum řízení pohybu,Zavázáno k průmyslovému dálkovému ovládání、Bezdrátové elektronické ruční kolečko、CNC dálkové ovládání、Karta pro ovládání pohybu、Integrovaný CNC systém a další pole。Děkujeme všem sektorům společnosti za jejich silnou podporu a obětavou péči,Děkujeme zaměstnancům za jejich tvrdou práci。

Oficiální nejnovější zprávy z Twitteru

Informační interakce

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací。Neboj se,Nebudeme posílat spam!