Podlahová bruska bezdrátové dálkové ovládání DH22ST-Le

Domov|Průmyslové dálkové ovládání|Podlahová bruska bezdrátové dálkové ovládání DH22ST-Le

Podlahová bruska bezdrátové dálkové ovládání

• Stabilní výkon produktu
  • Přenosová vzdálenost 200 metrů
  • Snadné ovládání

Popis

Modelka:DH22ST-Le

Adaptační zařízení:Podlahová bruska

Poznámka:Můžete si vybrat jednu ze tří antén,Standardní standardní přísavná anténa

nouzové zastavení:Tlačítko nouzového zastavení bylo vyfoceno,Uvolněte tlačítko nouzového zastavení

nízký tlak:Baterie dálkového ovladače je příliš slabá,Vyměňte baterii

Vypadlá síť:Přerušení bezdrátového signálu,Zkontrolujte napájení přijímače,Cyklus napájení,Dálkové ovládání se restartuje

1、Zapnutí dálkového ovládání
Přijímač zapnutý,Kontrolka RF-LED na přijímači začne blikat;Vložte dvě baterie AA do dálkového ovladače,Zapněte hlavní vypínač,Displej zobrazuje otáčky motoru,Označuje úspěšné spuštění。
2、osvětlení

Klikněte na tlačítko "Osvětlení".,Výstup osvětlení přijímače je zapnutý,Na displeji se zobrazí ikona osvětlení

Znovu klikněte na tlačítko Světlo,Výstup osvětlení přijímače je vypnutý,Ikona fotografie zmizí z displeje。

3、Brusný motor a regulace otáček
Otočte přepínačem "Vpřed/vzad" do polohy vpřed,Přijímač brousit dopředu otočte otevřený,Displej ukazuje rotaci vpřed
Otočte přepínačem "vpřed/vzad" do polohy vzad,Reverzace mletí přijímače otevřena,Displej ukazuje obráceně

Otočte knoflíkem "Rychlost mletí".,Můžete nastavit výstupní napětí rychlosti broušení přijímače 0-10V;

4、Pojezdový motor a regulace rychlosti
Posuňte přepínač "vpřed/vzad" do polohy vpřed,Levé kolo přijímače vpřed a pravé kolo vpřed otevřené,Displej ukazuje dopředu

Přesuňte přepínač "Vpřed/Zpět" do polohy Zpět,Levé kolo přijímače zpět a pravé kolo zpět,Na displeji se zobrazí zpět

Otočte knoflíkem "nastavení rychlosti chůze".,Rychlost výstupního napětí levého a pravého kola přijímače můžete nastavit od 0-10V.;
5、Zahněte doleva a doprava

Otočte přepínačem "Doleva/Doprava" doleva,Pravé kolo přijímače vpřed se otevírá,Displej ukazuje odbočit doleva

Otočením přepínače "doleva/doprava" odbočíte doprava,Levé kolo přijímače dopředu pro otevření,Displej ukazuje odbočit vpravo
6、otočit na místě
Odbočit vlevo:Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Přesuňte přepínač "zatáčejte doleva/doprava" do polohy otáčení doleva,Levé kolo přijímače vzad a pravé kolo dopředu otevřené,Začněte odbočovat doleva;
Odbočit vpravo:Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Přesuňte přepínač "zatáčejte vlevo/vpravo" do polohy otáčení vpravo,Levé kolo přijímače vpřed a pravé kolo vzad otevřené,Začněte odbočovat doprava;
7、nouzové zastavení

Vyfoťte tlačítko nouzového zastavení,Výstup nouzového zastavení přijímače je odpojen;Všechny spínače jsou vypnuté,Všechny rychlosti vymazány;

8、Korekce přímky
Když se levý a pravý motor chůze pohybují dopředu a dozadu,Objevuje se nekonzistence v levé a pravé rychlosti,Odchylka v přímé chůzi,Můžete použít funkci lineární korekce dálkového ovladače,Jemně dolaďte otáčky levého a pravého kola;
Princip opravy:Prostřednictvím korekční funkce,Jemně dolaďte rychlost levého kola,abyste dosáhli stejné rychlosti jako pravé kolo,Dosáhněte synchronizace rychlosti levého a pravého kola,Odstraňte posun;
Způsob korekční operace:Stiskněte a podržte tlačítko "Povolit".,Pomalu otáčejte knoflíkem "korekce rovné čáry".;
otáčení ve směru hodinových ručiček,Zvyšte napětí otáček levého kola,Hodnota korekce zobrazení se zvyšuje;
Otáčení proti směru hodinových ručiček,Snižte napětí otáček levého kola,Hodnota korekce zobrazení se sníží;

Rozsah korekce:Korekční hodnota -90 až 90;1Korekční napětí korekční jednotky je asi 0,04V;

9、Nabídka parametrů (uživatelům je zakázáno ji bez povolení upravovat)
Vstupte do režimu nabídky parametrů:Když je broušení 0,Otočení vpřed/vzad 3x za sebou,Přerušte to ještě 3krát;
Metoda výstupu:Vyberte uložit nebo neuložit,Potvrďte stisknutím tlačítka aktivace;
Lineární rozsah jemného nastavení:0-120;
Rychlost broušení:0-3000;
Rychlost chůze:0-1000;

Pracovní výkon přijímače
DC24V/1A (nezávislé napájení)
Zatížení výstupního bodu přijímače AC0-250V/3A DC0-30V/5A
Výstupní napětí regulace rychlosti přijímače DC0-10V

Konečné právo na výklad tohoto produktu náleží společnosti Chengdu Core Synthetic Technology Co., Ltd.。

Recenze

Zatím nejsou k dispozici žádné recenze.

Buďte první, kdo napíše recenzi “Podlahová bruska bezdrátové dálkové ovládání DH22ST-Le”

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *

Vítejte v Xinshen Technology

Core Synthesis Technology je společnost zabývající se výzkumem a vývojem、vyrobit、Prodej jako high-tech podnik,Zaměřte se na bezdrátový přenos dat a výzkum řízení pohybu,Zavázáno k průmyslovému dálkovému ovládání、Bezdrátové elektronické ruční kolečko、CNC dálkové ovládání、Karta pro ovládání pohybu、Integrovaný CNC systém a další pole。Děkujeme všem sektorům společnosti za jejich silnou podporu a obětavou péči,Děkujeme zaměstnancům za jejich tvrdou práci。

Oficiální nejnovější zprávy z Twitteru

Informační interakce

Přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv a aktualizací。Neboj se,Nebudeme posílat spam!